onsdag 14 november 2012

GRANRIS OCH SNART NUMERO FYRA ...

Sakta men säkert går vi in i fasen "Jul".
Granris hänger vackert kring våra fönster och inramar dem så att vi och förhoppningsvis de som går förbi våra fönster får en mysig känsla av att snart är december här med allt vad det innebär.

Självklart skall vi skylta även om vi inte är några experter på området, det hör till Julen att Jessica och jag står i butiken som två frågetecken och funderar över hur vi skall göra =)
I år ligger vi dock fram i tiden med planering av färger till paketen (en fråga som "stressade oss" förra året =) så ett klart framsteg mot Tomtetiden.

Apropå Julen så har jag idag fått två presenter som jag är så glad över.
En underbar kund hade en av de kända behån som jag har sett under toppar.
Speciella och urläckra!
Hon hade köpt den vid tillfälle för att inse när hon provade den hemma att den var lite för liten.
My luck då den nu finns i mina ägor och jag längtar efter att ha på mig den vid rätt tillfälle =)
Den andra presenten är en liten glittrig necessär från HM som min lilla köpte till mig i present då hon vet att jag behövde en.
Älskar den!

Blus: Dondup
Jeans: Dondup
Stövlar: ASH


Små och stora saker händer kommande veckor så tiden kommer att flyga iväg ...
Att tre avsnitt av serien redan har varit känns också helt otroligt då man gick och längtade efter att den skulle börja och nu befinner den sig mitt i ...

Jag gillade väldigt mycket tredje avsnittet och vad jag tycker om avsnitt fyra kommer vid tillfälle.
De som har sett den har redan kommenterat intrycket de fick av den man jag gick på middag med och som visar sig vara det enda som visas från mig under avsnittet då produktionsbolaget måste ha gillat samtalet vi hade över middagen.
När jag kontaktade S. för att fråga om han ville vara med (hade aldrig träffat honom) var det av två anledningar:
- jag ville inte bjuda på en riktig dejt då de jag dejtar håller jag för mig själv (är privat när det gäller vissa saker =)
- S. är så olik mig och då jag uppskattar olikheter och konversationer som är intressanta så anade jag att det skulle bli en okonventionell middag i den bemärkelse att samtalet skulle inte vara det brukliga vid ett sådant tillfälle.
Älskar när människors hjärnor (även min egna) får tänka, fundera vad de tycker, bli provocerade i sina egna tankar ...
Det slår aldrig fel.
Vi är så lätta att bli provocerade medan i mötet med S. log jag mest över hur politiskt inkorrekt han är...
Som sagt, mer om den middag kommer ....

Förklarar lite mer snart ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar